Pages

Friday 13 July 2012

Ilham Santai: Rumahku Syurgaku!.

(Menenangkan jiwa dengan stail ringkas)

Selamat berhujung minggu! Wah! Sangat teruja bila dapat berehat dirumah pada hujung minggu begini. Malamnya pula satu famili boleh makan bersama atau juga bagi yang ingin beromantika, bawa saja pasangan masing-masing makan diluar atau masak sendiri. Pasti senyuman tidak lekang dibibir masing-masing saat memikirkan saat-saat indah bersama yang tersayang. Pendek kata jika ingin jiwa aman, selain beriadah keutamaan haruslah diberikan pada tempat kita berlabuh/berteduh sehari-hari dari dunia luar. 

Tidak mahu membuang masa mari kita layan ide kreatif dan menarik yang akan membuatkan anda dan saya juga asyik melihatnya. Dalam hati, alangkah bagusnya jika satu hari kita memiliki sesuatu yang hampir seperti ini. Rezeki tidak siapalah tahu...aduhai mata kepingin hati memiliki hiasan dalaman rumah atau bentuk rumah yang seperti ini. Tidak perlu mewah cukuplah yang sederhana dan selesa buat diri dan keluarga. Cuci mata dengan sentuhan klasik English Country style home decor. 


(Macam ni pun boleh)
(Ya atau tidak ini sudah menjadi satu kemestian bagi rumah masa kini)




(Ruang santai bersama famili)






(Sederhana namun penuh keistimewaan)

Klik disini jika mahu lebih banyak ide menarik:  http://www.trendhomedesign.com 








(Mungkin para isteri akan lagi bersemangat memasak dengan dapur seperti ini :)


(Ini bentuk rumah idaman saya simple dan klasik)

Nota: Setiap insan ada citarasa tersendiri namun jangan pula kita menilai dan menghukum kerana citarasa mereka kerana itulah yang sering kita lakukan tanpa kita sedari. Sebelum buka mulut lihat diri sendiri dahulu. 

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.